در سال 98 بیش از 8 هزار خبر در شهرداری تولید و منتشر شده است

در سال 98 بیش از 8 هزار خبر در شهرداری تولید و منتشر شده است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ علیجانی گفت: این تعداد خبر، در این مدت، توسط رسانه‌های شهرداری قزوین شامل پرتال، رادیو شهر، هفته‌نامه پیام شهر، کانال خبر رسانی و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین تولید و منتشر شده است.

وی بیان کرد: در این مدت 2 هزار و 341 خبر در پرتال شهرداری قزوین، 3 هزار و 506 خبر در فضای مجازی، 303 خبر در هفته نامه پیام شهر و 2 هزار و 148خبر در رادیو شهر تولید و منتشر شده است.

علیجانی خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی شهرداری قزوین شامل شهرداری مرکز، 7 معاونت، 3 منطقه، 16 سازمان، 7 حوزه و دهکده طبیعت است.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین گفت: در این مدت سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با 364 خبر، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با 151 خبر، سازمان آتش نشانی با 137 خبر و سازمان زیباسازی با 136 خبر  در پرتال، بیش ترین همکاری را در این حوزه داشتند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از رسانه ها از انجام رسالت خبری خود و همراهی با مجموعه مدیریت شهری در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان، خاطرنشان کرد: در سال 98، 2 هزار و 963 خبر از شهرداری قزوین در صدا و سیمای مرکز قزوین منتشر شد که از این تعداد یک هزار و 597 خبر در رادیو و یک هزار و 366 خبر در سیمای مرکز قزوین بوده است.

وی با بیان این که 3 هزار و 104 خبر شهرداری قزوین در رسانه های مکتوب سراسری و محلی منتشر شده است، ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 218 خبر در خبرگزاری ها، 342 خبر در رسانه هاي سراسري و 544 خبر در رسانه های محلی بوده است.

علیجانی با تاکید بر این که صحت و دقت در انتشار اخبار و ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان، اولویت اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف سال آینده در حوزه اطلاع رسانی شهری قزوین، ایجاد بستری مناسب تر برای انعکاس صدای شهروندان خواهد بود.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات