برگزاری دیدار نوروزی مدیرعامل با مدیران شرکت به صورت ویدئو کنفرانس

برگزاری دیدار نوروزی مدیرعامل با مدیران شرکت به صورت ویدئو کنفرانس

دیدار نوروزی مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان با معاون ها و مدیران نواحی این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، دیدار نوروزی محمود دشت بزرگ با معاونین و مدیران نواحی شرکت به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن و رعایت فاصله اجتماعی، از طریق ویدئو کنفرانس به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست ویدئو کنفرانسی مدیرعامل با تبریک سال جدید، چشم انداز یکساله سال 99 شرکت را تبیین و بر پایداری شبکه برق در این شرایط حساس که کشور گرفتار بیماری کرونا شده تاکید کرده است.

وی با تشکر از تلاش های صورت گرفته پرسنل برای حفظ پایداری شبکه برق در موقعیت ها و بحران های مختلف، بیان کرد؛ همانگونه که تاکنون شبکه برق پایدار بوده است باید همه ظرفیت ها به کار گرفته شود تا در ادامه نگرانی دیگری از بابت خاموشی ها به کشور اضافه نشود تا سفیران و نگهبانان سلامت جامعه بدون دغدغه در این حوزه فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان همچنین بر رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و آماده سازی شبکه برای تابستان 99 تاکید کرد.

در این نشست معاونین و مدیران نواحی نیز گزارش هایی از واحدهای مربوطه خود و اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا ویروس و وضعیت شبکه برق، ارائه کردند.

گفتنی است که با هدف کاهش هزینه ها و مقابله با کرونا ویروس جلسات شرکت برق منطقه ای خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

تمام/
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات