تعطیلی تفرجگاه ایل باغی و بوستان های سطح حوزه شهرداری منطقه۹

تعطیلی تفرجگاه ایل باغی و بوستان های سطح حوزه شهرداری منطقه۹

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی شهردار منطقه ۹ تبریز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم تخاذ تمهیدات لازم، از تعطیلی بوستانها و تفرجگاه های این منطقه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

شهردار منطقه۹ افزود: با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین کنترل و مقابله با ویروس کرونا، از پذیرش شهروندان در بوستانها، پارک ها و تفرجگاه های سطح حوزه خودداری بعمل خواهد آمد و از همشهریان محترم خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در اماکن تفریحی و گردشگری سطح منطقه به جد اجتناب نمایند.

نسیانی با بیان اینکه این محدودیت ها در راستای قطع زنجیره ی انسانی شیوع ویروس کرونا می باشد یادآور شد: در سالهای گذشته تفرجگاه ائل باغی یکی از کانونهای حضور گردشگران و مسافران نوروزی در شرق تبریز بوده که با توجه به دستور العمل های صادره، از اقامت و حضور این مسافران نیز ممانعت می شود.

شهردار منطقه۹ در پایان خاطرنشان کرد: ، نگهداری و حفظ فضاهای سبز سطح حوزه با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، بصورت روزانه در دستور کار تلاشگران فضای سبز منطقه قرار دارد تا به حول و قوه ی الهی در ایام پساکرونا، این فضاهای مفرح و شاد، به شایستگی، پذیرای شهروندان و گردشگران عزیز باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات