روزهای کاری در شهرداری منطقه ۷ جریان دارد/ کمی دورتر؛ با قانون حفظ فاصله اجتماعی

روزهای کاری در شهرداری منطقه ۷ جریان دارد/ کمی دورتر؛ با قانون حفظ فاصله اجتماعی

به گزارش شهریار، کارمندان شهرداری منطقه هفت برای حفظ سلامتی و کاهش شیوع ویروس کرونا و از سوی دیگر برای ایجاد اطمینان خاطر شهروندان از میزان حضور در محل شهرداری کاسته اما فعالیت ها را متوقف نکرده اند.

این روزها که تاکید بر کاهش تردد در سطح شهر، گذراندن اوقات در خانه به همراه خانواده، خودداری از مراجعات مکرر به اداره ها و تجمع است، تمامی واحدهای شهرداری برای کمک در ایجاد چنین فضایی اقدام به دور کاری کرده و فعالیت های اداری را به صورت آن لاین پیگیری می کنند.

واحدهای شهرسازی، مالی، املاک، درآمد، فناوری، فرهنگی و امور ارتباطات تمامی مسائل شهری شهروندان را به صورت آن لاین پیگیری می کنند و شهردار منطقه هفت نیز این اطمینان را به شهروندان منطقه می دهد که تمامی فعالیت های اداری با اتمام دوران مقابله با شیوع کرونا قابل پیگیری بوده و در این برهه تمامی شهروندان حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگر شهروندان را در اولویت قرار دهند.

در این میان روزهای خانه نشینی و اخبار استرس آور، همه می تواند شهروندان را به لحاظ روحی شکننده و آسیب پذیرتر کند و از این روست که فعالیت های واحدهای فرهنگی فرهنگسراهای جنوب غرب تبریز با حفظ تنوع به صورت آن لاین پیگیری می‌شود و واحد فرهنگی تمامی مخاطبان خود را در فضای مجازی حفظ کرده و با همراهی آنها این روزها را سپری می کنند.

کلاس‌های بزرگسالان و کودکان و نوجوانان با همراهی مربیان ادامه دارد و ارتباطات مجازی تداوم آنها را میسر ساخته است. کلاس های آشپزی و خیاطی به قوت خود برپا بوده و خانواده ها در این روزها که نیاز به همراهی روحی و مشاوره برای کاهش استرس دارند به صورت آن لاین با مشاوران فرهنگسرهای شهرداری منطقه هفت در ارتباط هستند.

کودکان نیز از دوره های مجازی بی نصیب نبوده و کلاس های نقاشی، حفظ قرآن و داستان آنها برپا بوده و فعالیت های آنها در کنال فرهنگی تبادل می شود.

با این حال گرچه فعالیت های شهرداری برای پیگیری مطالبات شهروندان متوقف نشده و بخشی از آنها به صورت دورکاری و آن لاین در جریان بوده، اما شهر همچنان شاهد حضور بی وقفه نیروهای خدوم خود در سطح منطقه است.

نیروهای خدمات برای سالم‌سازی و ایجاد محیطی پاک و عاری از هرگونه آلودگی از انواع پسماندها و ویروس نامرئی کرونا، نه دورکاری شامل آنها می‌شود و نه لحظه ای مکث و استراحت و همچنان در تمامی ساعات برای سلامتی شهر و شهروندان تلاش می کنند.

تمام سین‌های هفت سین آنها در این سال سلامتی شهر و مردمانش بود و به صورت شبانه روزی در این راه تلاش می کنند.

از سوی دیگر شهرداری منطقه هفت تبریز در میان هجوم فعالیت های بسیار برای روزهای کرونایی، از قدم‌های نرم و آهسته بهار و گسترده شدن سفره نعمت این فصل پربرکت غافل نبوده و همگام با تغییر طبیعت، نیروهای فضای سبز نیز لباسی نو و پر گل بر تن منطقه کرده و برای حفظ شادابی شهروندان که بیش از همه نیاز این روزهای شهر و مردمانش است، در تلاش برای ایجاد فضای دلنشین و پر طراوت هستند.

با این حال فرقی نمی کند، کمی دورتر یا متفاوت تر؛ مدیران شهری به همراه تمام همکاران خود در هر روز از سال، روزهای سرد و سخت و یا روزهای خوش و شاد همواره در کنار شهروندان خود بوده و تمام تلاش خود را برای ساختن روزهای آباد و شهری سالم می‌کنند.

دست در دست هم دهیم به مهر / میهن خویش را کنیم آباد / یار و غمخوار یکدگر باشیم/ تا بمانیم خرم و آزاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات