کنترل و تب سنجی ۸۵ هزار نفر در پایانه های مسافربری طی ۱۵روز

کنترل و تب سنجی ۸۵ هزار نفر در پایانه های مسافربری طی ۱۵روز

 کنترل و تب سنجی ۸۵ هزار نفر در پایانه های مسافربری طی ۱۵روز

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: از ۱۹ اسفند ماه سال گذشته تا ۵ فروردین امسال ۸۵ هزار و ۴۰۳ نفر مسافران ورودی به پایانه ها و فعالان حوزه حمل ونقل و عمران شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل و تب سنجی شده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: در این مدت ۱۱۱هزار و ۶۵۳ دستگاه تاکسی، خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی خودرو، ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری نیز ضد عفونی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین طی دو هفته گذشته ۸۴۴ هزارو ۸۰۸ مترمربع از اماکن از جمله پایانه های مسافربری، مراکز معاینه فنی خودرو و پایانه های و ایستگاه های قطار شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضد عفونی و گند زدایی شده و این کار ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: برای ضد عفونی ناوگان حمل ونقل عمومی و اماکن متعلق به حوزه عمران وحمل ونقل شهرداری مشهد طی ۱۵ روز گذشته ۲۲هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده استفاده شده است.
وی به توزیع ملزومات مورد نیاز بهداشتی میان اتوبوسرانان، تاکسیرانان و ...اشاره و اظهارکرد: در این مدت ۳۵ هزار و ۴۵۳ عدد ماسک و دستکش میان تاکسیرانان، اتوبوسرانان و سایر فعالان حوزه عمران و حمل ونقل عمومی توزیع شده است.
کاظمی ادامه داد: همچنین طی این مدت اقدام به توزیع ۱۲ هزار و ۴۰۴ عدد مواد ضد عفونی کننده دست میان مسافرانی که از حمل ونقل عمومی استفاده داشته اند، کرده ایم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات