خانواده بزرگ شهرداری ساری تا پایان اپیدمی کرونا کنار ساروی ها خواهد بود

خانواده بزرگ شهرداری ساری تا پایان اپیدمی کرونا کنار ساروی ها خواهد بود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری؛ عباس رجبی شهردار ساری طی گفتگویی ضمن سپاس از زحمات و تلاشهای پزشکان ،پرستاران و کادر درمان بیان داشت :مجموعه شهرداری ساری برای موج دوم مبارزه و مواجه با شیوع و انتشار ویروس کرونا آماده است و در این راستا برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گرفته است .

شهردار مرکز استان اظهار داشت : شهرداری به عنوان نهادی خدماتی ،اجتماعی امروز با تمامی صورتهای زندگی شهری و شهروندی در ارتباط است لذا همسو با مصوبات دولت و همقدم با سازمانهای مردم نهاد ،تمامی ظرفیتهای درون سازمانی خود را جهت مقابله با ویروس کرونا به کار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود:منطبق بر مصوبات دولت در دوایری که امکان پذیر است و سبب خلل و تأخیر در کار مردم نخواهد شد از حضور حداقلی همکاران استفاده خواهیم نمود ولی شهروندان ساروی از یاد نبرند که مجموعه همکارانم در دوایر خدمات شهری ،همکاران زحمت کش و پرتلاش در بخش رفت و روب ،سازمانهای آتش نشانی و آرامستان بی وقفه و تعطیل ناپذیر در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشند که از آنها تشکر ویژه دارم و خداقوت می گویم .

شهردار ساری ضمن دعوت ساروی ها به پیوستن به پویش در خانه بمانیم ،گفت :تا آنجا که امکان دارد و در روند خدمت رسانی به شهروندان کوتاهی نخواهد شد از همکارانم خواسته ام تا حضور فیزیکی در دوایر را به حداقل برسانند ولی موجودیت و شاکله کار شهرداری میدانی کار کردن و پای کار ایستادن است ،تصور کنید تنها 48 ساعت شهرداری ساری از خدمت رسانی باز ایستد ،شهر با چه وضعیت روبرو خواهد شد.

رجبی افزود :معتقدم همکارانم در بخش رفت و روب پس از کادر درمان در صف اول مواجه با ویروس کرونا قرار دارند و من شرمنده خانواده های آنها هستم .اما فراموش نکنند که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در کنار آنهاست و به شکل ها و طرق مختلف این زحمتها و تلاش های آنان جبران خواهد شد چرا که ما همگی یک خانواده هستیم ،خانواده بزرگ شهرداری ساری .

در بخش دیگری از این گفتگو عباس رجبی به دو مرکز 137 و 125 شهرداری ساری اشاره نمود و گفت این دو مرکز پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و در خدمت رسانی به شهروندان آماده بکارند ضمن آنکه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز با استفاده از ظرفیت مشاوران مجرب امور بهداشت و روانشناسی به این دو مرکز کمک خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات