تمامی بوستان ها و اماکن تفریحی شهر ساری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد

تمامی بوستان ها و اماکن تفریحی شهر ساری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری مرکز مازندران اظهار داشت: بنا به مصوبه مقابله با ویروس کرونا در شهرداری، تمامی پارک های این شهر تا زمان مهار این بیماری تعطیل شده و تردد در آنها ممنوع است و از حضور افراد در پارک ها و پارکینگ های آنها ممانعت می شود و لازم است مردم تا مدتی از آمدن به بوستان های سطح شهر هم پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه  مردم مراقبت بیشتری در خصوص مسائل بهداشتی داشته باشند تا این بیماری در سطح شهر و کشور کنترل شود افزود: با پشت سر گذاشتن این بیماری با قدرت بیشتر برای شادابی و پویایی مردم تلاش می کنیم .

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه بهترین راه مقابله و شکست ویروس کرونا در خانه ماندن است و اگر این امر محقق شود شادی و نشاط به زندگی ها بر خواهد گشت از مردم خواست تا کنترل کامل این بیماری کمپین " در خانه بمانیم" را در جهت حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان جدی بگیرند.

گفتنی است، ضدعفونی کردن تمام خیابان ها و محلات حساس شهرساری ، مبلمان شهری، پارک ها، ناوگان های عمومی حمل و نقل  ،سطل های زباله ، وسایل بازی کودکان و تجهیزات ورزشی از جمله اقدامات شهرداری ساری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.ش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات