پاسخ‌گویی واحد 137 به 20 هزار و 600 تماس در سال گذشته

مدیر بازرسی شهرداری کرمان خبر داد:

پاسخ‌گویی واحد 137 به 20 هزار و 600 تماس در سال گذشته

مدیر بازرسی شهرداری کرمان از پاسخ‌گویی واحد 137 به 20 هزار و 600 تماس در سال 98  خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمرتضی حسینی با اشاره به برقراری 20 هزار و 600 تماس در سال 98 با سامانه 137 شهرداری کرمان گفت: از مجموع این تعداد تماس، 3473 مورد مربوط به مشکلات آسفالت، 2551 مورد در خصوص مشکلات آب‌گرفتگی، 1966 مورد در خصوص سد معبر و 1416 مورد در خصوص نظافت محل و مابقی مربوط به سایر حوزه‌های شهری بوده است.

وی تعداد تماس‌ها در سال 98 نسبت به سال 97 را دارای افزایش دوبرابری دانست و با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعتۀ سامانۀ ۱۳۷ شهرداری کرمان گفت: شهروندان کرمانی می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی برای طرح مشکلات حوزۀ شهری با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان افزود: در ساعات اداری، اپراتورها مسئولیت پاسخ‌گویی به تماس‌ها را برعهده دارند و بعد از این ساعت، همۀ تماس‌ها ضبط شده و در روز بعد به‌صورت کامل بررسی می‌شود.

حسینی در ادامه، در خصوص نحوۀ پیگیری گزارشات مردمی گفت: بلافاصله بعد از تماس شهروندان، کُد پیگیری برای آن‌ها ارسال می‌شود که می‌توانند از طریق تماس مجدد و اعلام آن کُد، از وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان از سامانه ۱۳۷ به‌عنوان پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان یاد کرد و گفت: با توجه به این‌که مسئولیت پیگیری و رفع مشکل شهروندان برعهدۀ شهرداری‌های مناطق است، طی سال 98 بیشترین همکاری را نسبت به سال‌های پیش از آن داشته‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات