همراهی دستگاه های استان در حوادث غیرمترقبه نمونه است/ رضایتمندی مردم به خادمانشان در شهرداری انرژی م ...

همراهی دستگاه های استان در حوادث غیرمترقبه نمونه است/ رضایتمندی مردم به خادمانشان در شهرداری انرژی م ...

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: این رزمایش که با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط سپاه در سطح کشور تدارک دیده شده است، در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی نیز اجرا می شود.
او ادامه داد: خوشبختانه در همه حوادث غیرمترقبه همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها با یکدیگر در استان ما نمونه است و پیش از این اغلب دستگاه ها در مواقع مختلف با شهرداری تبریز همراهی کرده اند.
شهردار تبریز عنوان کرد: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در کنار شهرداری تبریز بوده اند و امروز نیز در رزمایش سپاه، همه نیروها و ماشین آلات شهرداری در خدمت این رزمایش است.
او افزود: با همان رویه همراهی و هماهنگی قبلی دستگاه ها که همگی برای مردم عزیز بوده است، اکنون عملیات ضد عفونی کل شهر با عنوان رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت نیروی زمینی سپاه انجام می شود.
ایرج شهین باهر با بیان اینکه نیروهای خدوم شهرداری تبریز همچنان آماده اجرای عملیات ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن هستند، گفت: با وجود فرسایشی بودن عملیات ضدعفونی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به لطف خدا و با همان همراهی و هماهنگی دستگاه ها و کمک هایی که به شهرداری می شود نیروهای ما همچنان روپا و آماده هستند.
او ادامه داد: البته مشاهده میزان رضایتمندی شهروندان و قدردانی آنها از نیروهای خدوم شهرداری تبریز انرژی مضاعفی به ما می دهد و همه ما خادمان مردم در شهرداری، با کمک مردم همچنان پای کار هستیم.
شهردار تبریز یادآور شد: شب گذشته رزمایشی به نام شهید محمد قلی زاده برگزار کردیم و امروز هم در خدمت رزمایش سپاه هستیم و تا زمانی که کرونا را شکست دهیم، این عملیات ها را ادامه می دهیم.
او ضمن قدردانی از شهروندانی که در خانه می مانند، از افرادی که همچنان موضوع ویروس کرونا را جدی نمی گیرند گلایه کرد و گفت: از شهروندانی که طی سه چهار روز اخیر همکاری کرده اند و در خانه مانده اند، تشکر می کنم اما متاسفانه همچنان تعدادی از مردم این موضوع را جدی نمی گیرند.
ایرج شهین باهر اظهار کرد: ما باید بدانیم که از این به بعد فقط جان خودمان مهم نیست و در قبال جان دیگر افراد هم باید مسئولانه رفتار کنیم و حق نداریم به خاطر خودخواهی، جان دیگران را به خطر بیندازیم.
او تاکید کرد: مردم باید در خانه بمانند تا با همکاری همدیگر، زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنیم و این بیماری را از بین ببریم تا همه با سلامتی به زندگی عادی خود بازگردیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات