توسعه فرایند خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری / ضدعفونی مداوم  ...

توسعه فرایند خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری / ضدعفونی مداوم ...

توسعه فرایند خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری / ضدعفونی مداوم بازارهای ارزاق عمومی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در حال بستر سازی برای توسعه فرایند خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از فروشگاه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، خاطرنشان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری از ابتدای شروع عملیات مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی بازارها و فروشگاه‌های ارزاق عمومی را در دستور کار قرار داده و تمامی تجهیزات موجود اعم از قفسه، صندوق، سبدهای خرید، یخچال‌ها و ترازوها مرتبا ضدعفونی می‌شود.
وی ادامه داد: نیروهای این سازمان بی وقفه برای تامین و توزیع مایحتاج شهروندان، خصوصا اقلامی که در این ایام مصرف بیشتری دارد، با رعایت موارد بهداشتی در حال ارائه خدمت می‌باشند.
یعقوبی افزود: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، طرح خرید غیر حضوری از بازارهای شهرما به صورت آزمایشی در بازارهای فلسطین، ابوذر، الهیه و پیروزی راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۵۱۵۹ سفارش خرید دهند و کالاهایشان را از طریق پیک تحویل بگیرند.
یعقوبی تاکید کرد: از آنجا که این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه شده و برای ارائه خدمات بهتر نیاز به توسعه زیر ساخت های نرم افزاری دارد، با هماهنگی مجموعه های تخصصی شهرداری، پیگیر بستر سازی برای توسعه آن می‌باشیم.
وی افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده، تامین مایحتاج به میزان مورد نیاز انجام پذیرفته و با قیمت مصوب در فروشگاه‌های شهرما توزیع می‌شود.
️یعقوبی یادآور شد: جهت رفاه حال شهروندان ۲۹ فروشگاه ارزاق عمومی ، ۱۳ بازار میوه و تره بار و یک بازار تخصصی آبزیان و مواد پروتئینی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۲ شب مشغول فعالیت می‌باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: از همان ابتدای شروع عملیات مبارزه با کرونا، ضدعفونی تمامی پل‌ها، پله برقی و آسانسور های سطح شهر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری به صورت روزانه در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات