دستگیری شکارچی بی رحم پرندگان وحشی در قزوین

دستگیری شکارچی بی رحم پرندگان وحشی در قزوین




شکارچی غیر مجاز که به صورت ناجوانمردانه با یک قبضه سلاح اقدام به شکار غیرقانونی ۲۴ قطعه  انواع پرنده  وحشی کرده بود توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین دستگیر شد.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، مهدی طاهری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن تایید خبر فوق گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان  درحین گشت و کنترل و اجرای قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون شکار و صید در حوزه استحفاظی شهرستان البرز بخش محمدیه اراضی روستای حصار و اراضی کشت و صنعت شریف آباد به یک نفر شکارچی غیر مجاز برخورد کرده که با یک قبضه سلاح pcp با فشار مستقیم گاز از نوع پیشرفته کالیبر پنج و نیم دوربین دار مبادرت به شکار غیر قانونی یک بهله پرنده شکاری دلیجه از خانواده شاهین سانان و ۲۳ قطعه انواع کبوتر چاهی، کبوتر جنگلی، قمری، سار، کلاغ سیاه و زاغی کرده بود، برخورد کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در ایام عید و به صورت شبانه روز با تمام قوا در مناطق و زیستگاه های حیات وحش برای حفاظت از محیط زیست در حال گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات شکار و صید بوده و با افرادی که اقدام به تخریب، آلودگی و شکار و صید غیر مجاز می کنند طبق قانون برخورد خواهد شد. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات