فرهنگ سازی حفظ محیط زیست از طریق فضای مجازی

فرهنگ سازی حفظ محیط زیست از طریق فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار داشت: بر اساس اصل۵۰ قانون اساسی همه آحاد جامعه موظف به حفاظت از محیط زیست هستند به همین دلیل باید برای اقشار مختلف مردم در این خصوص آگاهی سازی صورت پذیرد.

شهرام احمدی افزود: وجود مناسبت هایی چون روز جهانی آب، روز جهانی جنگل، ساعت زمین و روز انس با طبیعت در این ایام زمینه‌ای برای ارایه آموزش های مجازی و انتشار مطالب آموزشی از طریق فضای مجازی شد. وی ادامه داد: از دیگر اقدامات حفاظت محیط زیست در این ایام می‌توان به دوره مجازی مقابله با ویروس کرونا برای کلیه همکاران اداره کل که با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اشاره کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: ارتباط این دستگاه با سازمان‌های مردم نهاد استان در جهت آگاهی رساندن به مردم بیشتر، و سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی در تمامی شهرستان‌های استان نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی‌سازی اقدامات لازم را انجام دادند.

احمدی در پایان تصریح کرد: گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی به دلیل شرایط در خانه ماندن مردم در نوروز امسال، سالی متفاوت‌تر از سال های گذشته را برای محیط زیست رقم زد و استفاده از ابزارهای فرهنگ سازی مانند شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دستیابی به وضعیت بهتر محیط زیستی را میسر و تسریع خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات