فراهم شدن زمینه برای ارائه 36 نوع خدمت الکترونیکی به هموطنان

مسول میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 99 نوع خدمت در میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل به ارباب رجوع خدمات ارائه می شود و زمینه ای فراهم شده است تا از طریق سامانه ساماب و دفاتر پیشخوان دولت 36 نوع خدمت بصورت الکترونیکی به هموطنان ارائه نماییم.

مهندس رحمت سلیمی تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای اجرای بخشنامه ریاست محترم جمهوری و هم چنین سازمان اداری و امور استخدامی کشور و بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت نیرو به شرکتهای تابعه، در جهت تسهیل در ارائه خدمات غیرحضوری و از راه دور به ذینفعان، اقدام به ارایه خدمات در بخشهای مختلف کرده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر اریه خدمات حضوری میزخدمت در شهرستانها و هم چنین ستاد، همزمان اقدام به فراهم نمودن 36 کد زیر خدمتی بصورت الکترونیکی در بخش منابع آب زیر زمینی و سطحی را از طریق سامانه ساماب و دفاتر پیشخوان دولت در بستر پرتال الکترونیکی شرکت آب منطقه ای اردبیل به آدرس www.arrw.ir فراهم کرده است بطوریکه مشترکین از طریق کد رهگیری و ورود به سایت شرکت آب منطقه ای از طریق سامانه از آخرین وضعیت گردش کاری پرونده های خود مطلع می شوند و در ادامه ارسال پیامک نیز در شش مرحله به متقاضیان ارسال می گردد.

مهندس سلیمی بهره برداری از منابع آب سطحی، بهره برداری از بستر روخانه ها و مجاری آبی، اجازه برداشت و مصرف منابع آب زیرزمینی، نظارت بر عملکرد شرکتهای حفاری، پاسخ به استعلامات در زمینه مربوط به آب، جلب و جذب سرمایه گذار به منظور توسعه صنعت آب استان، خدمات مربوط به امور مشترکین، فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی به منظور صیانت ازمنابع آبی، نظارت وارزیابی پیمانکاران و مشاورین طرح های اجرایی، صدور مجوز طرح های گردشگری و کارآفرینی پیرامون منابع و تاسیسات آبی، بهره برداری ازشبکه های آ بیاری و زهکشی را از جمله خدمات مورد نظر در میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان کرد.

مسول میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل در پایان گفت: این شرکت در سال 98 در زمینه های مختلف کاری بیش از 4 هزار و 500 مورد به متقاضیان و ذینفعان ارایه خدمات داده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات