مدیرعامل در بازدید از ناحیه مارون/ تلاش های شما در پایداری شبکه برق اقدامی ارزشمند و جهادی است

مدیرعامل در بازدید از ناحیه مارون/ تلاش های شما در پایداری شبکه برق اقدامی ارزشمند و جهادی است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از ناحیه مارون این شرکت بازدید و و در روند آخرین اقدامات انجام شده در آمادگی و پایداری شبکه برق قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ با حضور در ناحیه مارون از فعالیت ها و اقدامات نیروهای عملیاتی بازدید و تلاش های آنها برای حفظ پایداری شبکه برق در این شرایط کرونایی را اقدامی ارزشمند و جهادی توصیف کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، آمادگی و پای کار بودن نیروهای بهره برداری و تعمیراتی را ستودنی خواند و از آنها خواست تا پایان بحران کرونا در پایداری شبکه برق کوشا باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد: تامین برق مطمئن و پایدار در مقابله با کرونا نقش حیاتی و اساسی دارد چرا که هم باعث می شود مراکز درمانی با قوت به کار خود ادامه دهند و از ناحیه تامین برق مشکلی نداشته باشند و هم مردمی که در قرنطینه خانگی هستند در آرامش می توانند امورات خود را سپری کنند.

دشت بزرگ همچنین از روند مونتاژ ترانس 3 پست مارون اصلی و پست جدید الاحداث سرچشمه رامهرمز بازدید و بر آماده سازی کامل شبکه قبل از ورود به تابستان پیش رو تاکید کرد.

در ادامه این بازدید رامین گلشنی راد سرپرست معاونت بهره برداری و علی مصطفایی نیا مدیریت بهره برداری انتقال که مدیرعامل را همراهی می کردند از پست موبیل میداوود و پست دشت لاله رامهرمز بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

رضا محمدیان مدیر امور بهره برداری ناحیه مارون نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در این ناحیه ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات