تولید روزانه ۶ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح توسط شرکت آبفای خراسان شمالی

تولید روزانه ۶ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح توسط شرکت آبفای خراسان شمالی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "غلامحسین ساقی" افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون روزانه حدود ۶ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در این مجموعه و توسط پرسنل مرکز استان تولید و در اختیار ارگان‌های مختلف قرار گرفته است و این اقدام تا زمان پایان شیوع این ویروس ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، برای کمک رسانی به مردم عزیز از طریق دستگاه‌های مختلف اعلام آمادگی کردیم تا بخشی از نیازهای مواد ضدعفونی کننده را تامین کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی تصریح کرد: در سامانه الکترولیز نمک طعام، با استفاده از روش الکترولیز، نمک تبدیل به آب ژاول می‌شود که برای ضدعفونی نمودن سطوح لوازم و منازل، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ساقی با بیان اینکه به خاطر تعطیلات نوروزی از یک سو و ضرورت ماندن در خانه‌ها به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا از سوی دیگر، اکثر هم استانی‌های عزیز در خانه‌هایشان هستند،اما همکاران این شرکت به صورت شبانه‌روزی و در شیفت‌های مختلف علاوه بر وظیفه دائمی، نسبت به تولید محلول آب ژاول نیز مبادرت دارند.
وی همچنین گفت: تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین همکاران و پرسنل پیمانکاران آبفا اندیشیده شده، اما در شرایط حساس فعلی همکاران آبفا با احساس مسئولیت اجتماعی، فراتر از وظایف محوله تا پایان کرونا در کنار هم استانی‌های گرامی خواهند بود و به‌زودی با محوریت بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران، محصول تولیدی در روستاها نیز توزیع خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات