ارائه 99 نوع خدمت به هموطنان در میز خدمت آب منطقه‌ای اردبیل

ارائه 99 نوع خدمت به هموطنان در میز خدمت آب منطقه‌ای اردبیل

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رحمت سلیمی، بهره‌برداری از منابع آب سطحی، بهره‌برداری از بستر روخانه‌ها و مجاری آبی، اجازه برداشت و مصرف منابع آب زیرزمینی، نظارت بر عملکرد شرکت‌های حفاری، پاسخ به استعلام‌های مربوط به آب، جلب و جذب سرمایه‌گذار به منظور توسعه صنعت آب استان، خدمات مربوط به امور مشترکان، فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی به منظور صیانت ازمنابع آبی، نظارت و ارزیابی پیمانکاران و مشاوران طرح‌های اجرایی، صدور مجوز طرح‌های گردشگری و کارآفرینی پیرامون منابع و تاسیسات آبی، بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی را از جمله خدمات مورد نظر در میز خدمت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل عنوان کرد.

راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیکی
رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک در جامعه، تسهیل امور مردم و تکریم ارباب رجوع، درگاه خدمات الکترونیکی این شرکت راه‌اندازی شد.
رزاق علیپور افزود: در این درگاه الکترونیکی تمامی 99 خدمت ابلاغی از طرف شرکت مدیریت منابع آب ایران در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به‌صورت الکترونیکی، تعاملی و تراکنشی ارائه می‌شود.
وی افزود: متقاضیان خدمت از شرکت آب منطقه‌ای اردبیل می‌توانند بدون مراجعه حضوری به ستاد و یا ادارات منابع آب شهرستان‌ها، نسبت به ثبت درخواست خود در وب سایت شرکت اقدام نمایند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات