در معابر شهر کرمان جداکننده‌های ترافیکی نصب می‌شود

در سال‌جاری؛

در معابر شهر کرمان جداکننده‌های ترافیکی نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌‌ونقل شهرداری کرمان گفت: با توجه به تأثیر جداکننده‌های ترافیکی در نظم‌بخشیدن به عبور و مرور و حذف گردش‌های ناگهانی، در سال جدید در مابقی خیابان‌های عریض شهر جداکننده ترافیکی نصب می‌شود.

به گزارش کرمان‌آنلاین، علی زنگی‌آبادی با تأکید برضرورت ایجاد رفیوژ وسط معابر برای کاهش تصادفات گفت: در سال گذشته نصب جداکننده‌های ترافیکی در نظم‌بخشیدن به عبور و مرور خودروها و حفظ جان عابر پیاده تأثیر بسزایی داشته است.

وی با بیان این‌که با اعلام پلیس، سال گذشته در بیشتر خیابان‌های عریض جداکننده‌های ترافیکی نصب شد، گفت: این اقدام موجب حذف حرکت‌های ضربدری و گردش‌های ناگهانی رانندگان شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌‌ونقل شهرداری کرمان از دیگر مزایای جداکننده‌های ترافیکی، به کاهش سرعت و ایجاد محل ایست برای عابر پیاده اشاره و بیان کرد: در سال گذشته، در خیابان‌های شهید رجایی، خواجو، اقبال (محدوده چهارراه 24 آذر تا بهمنیار) و هم‌چنین حدود 50 متر در محدودۀ تمام تقاطع‌ها، جداکننده ترافیکی نصب شد.

زنگی‌آبادی هم‌چنین از نصب جداکننده در معابر پُرتردد و عریض شهر ازجمله خیابان‌های امام و شهدای دارلک در سال‌جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان به تکمیل و تجهیز پارکینگ‌های مورد نیاز در اطراف بازار، مراکز تجاری و اماکن میراثی اشاره کرد و گفت: در ماه‌های گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، با در نظر گرفتن نیاز مبرم مردم به پارکینگ، با صاحبان چند قطعه‌زمین مذاکره کردیم که مقرر شد مالکان، برای ایجاد پارکینگ، زمین‌های بلااستفادۀ خود را به مدت یک‌ماه در اختیار شهرداری قرار دهند.

زنگی‌آبادی افزود: البته با توجه به شرایط پیش‌آماده به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه مردم به توصیه‌های لازم عمل کرده و از حضور در بازار و مراکز تجاری خودداری می‌کنند.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات