کارگران روزمزد، جامعه هدف پویش رحمت هستند/ آغاز توزیع اقلام از فردا

کارگران روزمزد، جامعه هدف پویش رحمت هستند/ آغاز توزیع اقلام از فردا

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در حاشیه پنجمین جلسه هیئت مدیره پویش رحمت با اشاره به جزئیات و نتیجه این جلسه، اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز موضوعاتی از قبیل تعیین شماره حساب ها، نحوه شناسایی افراد و نحوه توزیع اقلام را مورد بررسی قرار داده و تصمیماتی اتخاذ کردند.

او ادامه داد: جامعه هدف پویش رحمت، عزیزانی هستند که به دلیل بیماری کرونا از کار بیکار شده اند و در این میان کارگران روزمزد در حوزه های مختلف مدنظر قرار دارند.

شهردار تبریز عنوان کرد: از بعدازظهر امروز سه شنبه، شماره حساب هایی از طریق فضای مجازی و رسانه ها به مردم اعلام می شود تا شروع این پویش در سطح جامعه مطرح و تبلیغ شود.

او افزود: امیدواریم همه خیران عزیز شهرمان در پویش رحمت که تقریبا اغلب خیران و بزرگان شهر تبریز در آن شرکت کرده اند، حضور یافته و مثل همیشه دستگیر نیازمندان باشند.

ایرج شهین باهر با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت دیگر شهروندان در پویش رحمت، گفت: ما امیدواریم تعداد شرکت کنندگان در این پویش زیاد باشد و بتوانیم در چنین روزهای سختی در کنار این عزیزان نیازمند باشیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه دو شماره حساب برای جمع آوری نذورات شهروندان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: یکی از این شماره ها برای نذرهای قربانی و دیگری برای خرید اقلام است و مردم اگر نذوراتی دارند می توانند به این حساب ها واریز کنند.

او گفت: پس از جمع بندی نذورات مردم و شناسایی افراد مستحق، این کمک ها به شکل اقلام به آنها تعلق می گیرد. ما قصد داریم این پویش به شکل مستمر و تا زمان رفع کامل بیماری کرونا ادامه یابد.

ایرج شهین باهر یادآور شد: همانطور که پیش از این نیز گفته ایم، کشتارگاه تبریز همراه پویش رحمت است و قربانی ها را به شکل رایگان ذبح و بسته بندی می کند تا از طریق پویش رحمت توزیع شود.

گفتنی است ۱۱ عضو هیئت مدیره پویش رحمت از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد تبریز و موسسات خیریه و مردم نهاد تشکیل یافته و این پویش قرار است تا زمان عادی شدن شرایط زندگی مردم، به ساکنان مناطق ۱۰ گانه تبریز که تحت پوشش هیچ یک از مراکز خیریه نیستند و بر اثر بیماری کرونا به لحاظ اقتصادی آسیب دیده اند، کمک کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات