کنترل بحران شیوع کرونا در تمامی مبادی ورودی و سطح ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با ...

کنترل بحران شیوع کرونا در تمامی مبادی ورودی و سطح ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با ...

کنترل بحران کرونا در شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان:
کنترل بحران شیوع کرونا در تمامی مبادی ورودی و سطح ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با جدیت درحال انجام است
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان،علیرضاقاری قرآن رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: توجه به امر پیشگیری و کنترل بحران شیوع کرونا در تمامی ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سطح استان با جدیت و حساسیت بسیار در حال پیگیری است.
وی به اقدامات انجام شده در زمینه کنترل این بحران اشاره داشت و گفت: طبق تدابیر اندیشیده شده وبرنامه ریزی های صورت گرفته تمامی دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با هماهنگی های لازم علاوه بر ضد عفونی نمودن سطح ادارات خود،نسبت به ضدعفونی کردن ایستگاههای راه اهن،فرودگاه، اتوبوس های بین شهری اقدام و رانندگان کامیونت بار بر نیز موظف به رعایت کلیه مسائل بهداشتی شده اند.
قاری قرآن گفت: تمامی جلسات کنترل شیوع این بیماری به طور مستمر در محل استانداری اصفهان در حال انجام است که طبق مصوبات مقرر شده تا کلیه مبادی ورودی استان به ویژه ورودی های شهر اصفهان مورد کنترل ویژه قرار گیرد و اتوبوس های حمل و نقل مسافر بین شهری نیز به طور ویژه ضدعفونی و کنترل شوند تا زنجیره انتقال این بیماری قطع گردد.
وی افزود: در سطح دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت در این استان خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده که می توان به تب سنجی کارکنان درحین ورود ،ضدعفونی کردن دست ارباب رجوع و کارکنان، تهیه اقلام بهداشتی و تحویل به کارکنان، استفاده از مجوز دورکاری کارمندان طبق برنامه ریزی و ضد عفونی نمودن قطارهای بین شهری و ایستگاههای فرودگاه اصفهان و... اشاره داشت


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات