ابلاغ دستورالعمل ساماندهی ناوگان بارشهری

ابلاغ دستورالعمل ساماندهی ناوگان بارشهری

www.BanaNews.irسرپرست دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از تهیه و تنظیم دستورالعمل ساماندهی ناوگان بار شهری و ابلاغ آن به استانداریها خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رسول عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تهیه و تنظیم این دستورالعمل به دنبال اجرای موفق طرح شناسائی ناوگان بار شهری کشور که منجر به نام نویسی بیش از یک میلیون و صد متقاضی در سراسر کشور شد، صورت گرفت.

عباسی افزود: براساس این دستورالعمل، سازمانهای زیرمجموعه شهرداریها که وظیفه ساماندهی ناوگان بار شهری به آنها محول شده باید هرچه سریعتر نسبت به تشکیل پرونده و شناسائی رانندگان واجد شرایط و همچنین علامت گذاری ظاهری ناوگان اقدام کنند.

عباسی همچنین اعلام کرد: پس از ساماندهی ناوگان فوق براساس دستورالعمل ابلاغی و مشخص شدن ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل بار، تنها به خودروهای تحت پوشش شهرداریها سهمیه سوخت عمومی تخصیص خواهد یافت و سایر ناوگان سهمیه عادی دریافت می‌کنند.

وی افزود: متقاضیانی که در طرح فوق نام نویسی کرده اند باید برای تشکیل پرونده به سازمانهای مربوطه در محل سکونت خود جهت تشکیل پرونده و ارائه مدارک درخواستی مراجعه کنند.

سرپرست دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: شهرداری موظف است پس از طی این مراحل و ساماندهی ناوگان شناسائی شده، لیست ناوگان فعال را به اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور اعلام تا نسبت به تخصیص سهمیه سوخت متناسب هماهنگی لازم انجام شود.

 

 

    نظرات