بازاریابی اجتماعی، اصلاح تصویر ذهنی هوانوردی

بازاریابی اجتماعی، اصلاح تصویر ذهنی هوانوردی

البته تصویری که در ذهن یک فعال هوانوردی نقش می‌بندد به طور حتم با تصویر کسی که تنها مسافر هواپیما بوده، متفاوت خواهد بود. این تصاویر از کجا زاییده شده‌اند که برای همه مان تقریبا یکسان است؟ تمامی این تصاویر را رسانه‌های کشور اعم از صداوسیما در قالب سریال‌ها و برنامه‌های مختلف، روزنامه‌ها و حتی نشریات درون پروازی خود ایرلاین‌ها به ما القا کرده‌اند. درست است، برداشت‌مان از هوانوردی را در طول نیم قرن به مردم القا کرده‌ایم‌، اما از آنها انتظار برداشتی دیگر داریم.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات