مشارکت سمن های محیط زیستی چهارمحال و بختیاری در مبارزه با کرونا

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست‌ چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی اظهار داشت: با مشارکت سمن های محیط زیستی شهرستان سامان برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس، اقداماتی از قبیل تولید ماسک، اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگسازی نکات محیط زیستی، محلول پاشی و ضد عفونی کردن مکان های عمومی به صورت داوطلبانه در حال انجام است.
این مقام مسئول افزود: تعدادی از همیاران سازمان مردم نهاد انجمن محیط زیست شهرستان لردگان برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از شیوع آن، علاوه بر ضدعفونی و میکروب زدایی سطح شهر، اطلاع رسانی و فرهنگسازی نکات محیط زیستی، پاکسازی و ضد عفونی کردن مکان های عمومی، با همکاری نهادها و دستگاه های مربوطه غربالگری و کنترل ورودی و خروجی این شهرستان را نیز انجام می دهند.
حفاظت محیط زیست استان و این گروه دوستدار محیط زیست طی اطلاعیه ای برای قطع زنجیره این بیماری و عمل به دستورات ستاد مدیریت بیماری کرونا مبنی بر حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از مردم فهیم استان درخواست کردند که روز طبیعت امسال را در خانه که امن ترین محیط است بمانند.
فعالیت های حفاظت محیط زیست استان و سازمان های مردم نهاد محیط زیستی از زمان شیوع این ویروس در استان آغاز شده و تا ریشه کن کردن این مهمان ناخوانده ادامه دارد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات