حفظ سلامت کارگران خدمات شهری و اجرایی جهت پیشگیری از ویروس کرونا

حفظ سلامت کارگران خدمات شهری و اجرایی جهت پیشگیری از ویروس کرونا

به گزارش شهریار، علی دهقانی بابیان این خبر افزود. رفت روب وجمع آوری پسماند در حال حاضر اهمیت بسیار ویژه دفع زباله های بیمارستانی باید توجه بسیاری داشت .

دهقانی ادامه داد: باید تامین ماسک ووسایل ضروری پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای کارگران خدمات شهری وپارکبانان وسایر افرادی که در صف مقدم فعالیت های شهری قرار دارند مورد توجه قرار گیرد که در این راستا از سوی شهرداری منطقه ۳ اقدامات خوبی انجام گرفته وبه طور مرتب ماسک ودستکش وهمچنین مواد ضد عفونی کننده در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

وی در خصوص اقدامات و تمهیدات انجام شده برای تامین سلامت کارگران ونیروهای خدمات شهری گفت . علاوه بر تهیه ماسک ومواد ضد عفونیی کننده آموزش های لازم به مسئولین نواحی وفضای سبز وپارکبانان در جهت رعایت دستور العمل های داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳گفت.سلامت کارگران در خط مبارزه بااین ویروس از اهمیت زیادی برخوردار است وشهردارمحترم تبریز وهمچنین شهردار منطقه ۳نیز بر این موضوع تاکید دارند والبته کارگران نیز باید حین کار نسبت به استفاده از ماسک ودستکش توجه جدی را داشته باشند.

دهقانی افزود : تاکنون ماسک ودستکش مناسب به اندازه کافی جهت اجرای عملیات در میان کارگران خدمات شهری وفضای سبز توضیع شده که استفاده از این ماسکها برای همه کارگران الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین محلول های ضد عفونی کننده شخصی وپد الکلی نیز بین کارگران به صورت روزانه توضیع می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات