اقدامات پیشگیرانه مستمر مقابله با شیوع ویروس کرونا در شرکت آب...

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: اقدامات پیشگیرانه مستمری در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در شرکت با هدف حفاظت و ایمنی محیط کار کارکنان و پیشگیری از شیوع این بیماری صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "جواد اسدی" با بیان این مطلب اظهار کرد: از نخستین روزهای اعلام خطر و هشدار مسوولان وزارت بهداشت در زمینه شیوع ویروس کرونا ولزوم مقابله با همه گیری این ویروس، اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه مختلفی در سطح شرکت برای حفاظت و ایمنی کارکنان و همچنین استمرار خدمات به  ارباب رجوع  درسطح شرکت انجام شده است.

وی افزود: طراحی، چاپ و نصب بنرهای آموزشی  و دستورالعمل های رعایت  نکات بهداشتی  در سطح شرکت و همچنین بارگذاری و اطلاع رسانی اخبار ویژه با موضوعات گوناگون آموزشی در راستای مبارزه با ییماری ویروس کرونا  از طریق سایت، پرتال شرکت و نیز کلیپ های اطلاع رسانی  و توصیه های مربوط به پیشگیری و راه های انتقال بیماری در فضای مجازی و ارسال پیامک  اطلاع رسانی ساعات کاری به کلیه همکاران از جمله اقدامات پیشگیرانه در این حوزه به شمار می‌رود.
اسدی  ادامه داد: در راستای انجام مصوبات جلسات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت،  به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس از همان ابتدا  ثبت اثر انگشت جهت ورود و خروج همکاران  حذف  گردید و پرسنل موظف شده تا اطلاع ثانوی حضور و غیاب خود را از طریق نوشتن نام خود در جداول ارسال شده از سوی امور منابع انسانی و پشتیبانی به تمامی واحدها ثبت نمایند.
وی با بیان  اینکه  ضد عفونی کردن اتاق ها و سالن های وهمچنین کنترل ورودی شرکت جهت ممانعت از ورود افراد مشکوک نیز تاکنون انجام شده است، افزود:  استفاده از تب سنج در ورودی شرکت برای کارکنان و ارباب رجوع، ضد عفونی کردن خودروها  به صورت روزانه توسط راننده ها، ضدعفونی کردن سطوح و دستگیره  درب ها و نیز تعطیلی مهمانسراهای سدها و عدم پذیرش مهمان  از دیگر اقدامات صورت گرفته در شرکت می باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران همچنین تصریح کرد: از نخستین روزهای اعلام خطر این بیماری آبدارخانه ها تعطیل  و همکاران می بایست از لیوان  یک بار مصرف  استفاده نمایند. همچنین  توزیع مواد ضدعفونی کننده سطوح، ژل ضدعفونی کننده دست بین همکاران ستادی، امورهای آب و سدها  جهت استفاده روزانه در محل کار و دسترسی عموم مراجعه کنندگان به مواد ضدعفونی کننده در سطح شرکت از دیگر اقدامات می باشد.

وی یادآور شد: پیگیری و اجرای کلیه مصوبات صورتجلسه  ستاد پیشگیری از بروز و شیوع ویروس کرونا، لغو کلیه نشست ها، همایش ها و کلاس های آموزشی، ماموریت های همکاران، تعطیلی تمامی فعالیت های ورزشی و سالن ها و نظارت و جلوگیری از سفارش و ورود غذا از بیرون به شرکت توسط واحد حراست از دیگر اقدامات انجام شده در شرکت آب  منطقه ای تهران  می باشد.
وی  در پایان ضمن تشکر از اقدامات ارزنده ی مدیرعامل، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی  و نیز مدیر امور تدارکات و پشتیبانی شرکت  خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه استمرار مواجهه با این  بیماری مستلزم صبر، تلاش و مجاهدت است، لذا برای کمک به مهار این بیماری و در راستای اقدامات پیشین ،ضمن توجه به ضرورت‌های کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اطلاع رسانی، نکات توجیهی و توصیه‌های لازم همچنان ضروری است؛ بنابراین روابط عمومی که تاکنون در این امر پیشگام بوده اطلاع رسانی گسترده‌ تا ریشه کن شدن این بیماری  برای حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع را ادامه خواهد داد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات