پاسخ به مطالبات شهروندان، مبنای اصلی برنامه اجرایی سال جدید است

پاسخ به مطالبات شهروندان، مبنای اصلی برنامه اجرایی سال جدید است

به گزارش شهریار، اکبر امجدی در جمع مدیران منطقه، با بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته در فرصت‌های مختلف دیدارهای عمومی، با صدها تن از شهروندان و نمایندگان گروه‌های مردمی دیدار داشتیم که مهم‌ترین بخش از این دیدارها، برنامه‌های مردمی در سطح مساجد بود.
او اضافه کرد: بر این اساس، می‌توان گفت شناخت نسبتا کاملی از نیازهای سطح منطقه در بحث‌های مختلف خدماتی و عمرانی داریم و به لطف خدا این مزیت را در برنامه‌وبودجه سال جدید، صرف تکریم مطالبات و نیازهای بحق شهروندان خواهیم کرد.
شهردار منطقه۴ تبریز با اشاره به تاکیدات اخیر شهردار تبریز متذکر شد: مباحث اداری به خصوص در پرونده‌های شهرسازی، از نقاط قوت شهرداری منطقه۴ به شمار می‌رود، با این حال، باید نیازهای این بخش، در کم‌ترین زمان ممکن رفع شود.
امجدی تصریح کرد: امسال در بخش آسفالت،علاوه بر مسیرهای اصلی و فرعی، درحوزه محلات نیز شاهد تدارک خوبی هستیم و این موضوع را به عنوان مهم‌ترین مطالبه شهروندان، همزمان با تثبیت وضعیت آب‌وهوایی عملیاتی خواهیم کرد.
شهردار منطقه۴ اضافه کرد: تنوع‌بخشی به فضای سبز، رفع نیاز پارک‌ها و بوستان‌ها، تقویت برنامه‌های تنظیف و زیباسازی محیط شهری، از دیگر اهدافی است که مطابق پیشنهادها و انتقادات شهروندان، در اولویت کاری قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات