‍ شش نفر مصدوم در اولین ساعت بامداد امروز در حوادث شهر کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خبر داد:

شش نفر مصدوم در اولین ساعت بامداد امروز در حوادث شهر کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حوادث شب گذشته در شهر کرمان، شش نفر مجروح در بر داشت.

به گزارش کرمان‌آنلاین، به نقل از ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، رضا میرزایی با بیان این‌که شب گذشته دو مورد تصادف شدید در شهر کرمان‌ رخ داد، گفت: از اولین حادثه که در میدان شهدا (مشتاق) رخ داده بود، در ساعت 38 دقیقه شانزدهم فروردین‌ماه آگاه شدیم.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو میتسوبیشی گالانت، با ستون ورودی خیابان شهدا (زریسف) برخورد کرده بود که بلافاصله تیم‌های اطفای حریق و امدادونجات این سازمان از ایستگاه‌های شماره یک و شش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ادامه داد: در این حادثه پنج نفر سرنشینان خودرو، محبوس شده بودند که آتش‌نشانان نسبت به خروج مصدومان از داخل خودرو اقدام کردند.

میرزایی با بیان این‌که حادثه دیگرِ شب گذشته، واژگونی یک دستگاه خودروی دنا، در بلوار جمهوری‌اسلامی، تقاطع فرهنگیان بود، گفت: این حادثه منجر به مصدومیت یک نفر سرنشین خودرو شده بود.

وی زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی 125 سازمان آتش‌نشانی را ساعت 55 دقیقه بامداد شانزدهم فروردین‌ماه اعلام کرد و گفت: دو دستگاه خودروی امدادونجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره دو و هفت، بلافاصله در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: به علت شدت حادثه، سرنشین خودروی واژگون‌شده، در خودرو محبوس شده بود که توسط آتش‌نشانان از بین آهن‌پارهای خودرو خارج شد.

میرزایی ادامه داد: هم‌چنین توسط آتش‌نشانان اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی در هر دو حادثه انجام گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات