تشکر و قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران از شهردار ساری

تشکر و قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران از شهردار ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری با حضور حضرت ایت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه درمازندران، رضایی فرماندار مرکز استان، علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر، عباس رجبی شهردار ساری و جمعی از مدیران شهرستانی در فرمانداری ساری برگزار شد

در این جلسه حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از فعالیت های دستگاه های اجرایی شهرستان به ویژه شهرداری ساری و پیگیری های عباس رجبی شهردار مرکز مازندران در جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا ، بر هماهنگی های بیشتر میان دستگاه های مربوطه و همراهی مردم در مقابله با این بیماری مهلک تاکید کرد.

در ادامه عباس رجبی شهردار ساری ضمن قدردانی از رهنمودهای حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان در زمینه مقابله با ویروس کرونا ، اظهار داشت: 1500 نفر از همکارانم در مجموعه شهرداری ساری و سازمان های تابعه طی این مدت با جدیت، بی وقفه و تعطیل ناپذیر در زمینه مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی مستمر معابر و خیابان ها ،بازارها و بوستان های سطح شهر را از اقداماتی دانست که به همت سازمان های تابعه شهرداری انجام شده و همچنان ادامه دارد ،گفت: برنامه ریزی های مجموعه شهرداری متمرکز بر مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خواهد بود.

شهردار ساری توزیع رایگان محلول های ضد عفونی کننده میان شهروندان را از اقدامات دیگر شهرداری جهت سلامت شهروندان عنوان کرد.

رجبی ایجاد نشاط اجتماعی از طریق  توسعه فضای سبز شهری و زیباسازی بصری را از جمله اقدامات مجموعه شهرداری جهت ارتقاء روحیه شهروندان عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری تا پایان این بیماری همراه و در کنار شهروندان خواهد بود و لحظه ای از خدمت رسانی دریغ نخواهند کرد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات