تحقق۱۲۵ درصدی بودجه سال۹۸ شهرداری منطقه۹

تحقق۱۲۵ درصدی بودجه سال۹۸ شهرداری منطقه۹

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند شهرداری منطقه۹ در دوره ی اخیر تحقق بودجه می باشد که این مهم در سایه ی رصد منابع درآمدی و کنترل هزینه ها محقق شده است.

شهردار منطقه۹ تصریح کرد: رشد چشمگیر  و روند صعودی شهرداری منطقه۹ در  امر درآمدزائی طی ماههای سپری شده ی سال گذشته و کسب رتبه ی نخست تحقق بودجه ی سال ۹۸ ، بیانگر عملکرد مثبت کارکنان خدوم و زحمتکش منطقه ؛ از اینرو در بین مناطق ۱۰ گانه ی شهرداری تبریز،  شهرداری منطقه۹ تنها منطقه ای است که توانسته  ۱۲۵ درصد از بودجه ی مصوب را محقق نماید.

نسیانی افزود: در کنار مدیریت هزینه های جاری و صرفه جوئی ، پرداخت بدهی های معوق از دیگر اقدامات اولویت دار شهرداری منطقه۹ در حوزه ی اقتصادی و در دوره ی حاضر بوده و مصمم هستیم با برنامه ریزیهای صورت گرفته دیون و بدهی ها را به حداقل برسانیم.

شهردار منطقه۹ خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و مطالعات صورت گرفته برای شناسائی پایه های درآمدی ، تلاش خواهیم داشت در کنار اقدامات ضروری برای عمران و آبادانی شهرک خاوران در سال۹۹ ، فعالیتهای خدماتی متنوع در سطح حوزه استحفاظی این منطقه صورت گیرد.

نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک پیشاپیش نیمه ی شعبان و سالروز ولادت قائم آل محمد(عج)، اظهار داشت: کارکنان خدوم و تلاشگر معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه با آماده باش کامل از واپسین روزهای سال گذشته  تا حال، در کنار سایر نیروهای درمانی و خدماتی، تمام سعی خود را در راستای قطع زنجیره ی ویروس منحوس کرونا بکار بسته اند که ضمن تشکر و قدردانی از این همکاران معزز، از خداوند قادر و سبحان می خواهم در آستانه ی عید بزرگ نیمه ی شعبان، به احترام آن مولود،عافیت و سلامتی را به جامعه ی بشری بازگرداند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات