۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مسکن مهر پرداخت شده است

۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مسکن مهر پرداخت شده است

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در بخش مسکن مهر تا به حال ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌های مسکن کشور به متقاضیان پرداخت شده است.



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت‌الله شریفی در دیدار با استاندار قزوین بیان داشت: ۷۵ هزار میلیارد ریال به بخش مسکن در کشور طی شش ماهه سال جاری تسهیلات پرداخت شده است.
وی ادامه داد: تلاش ما برای تأمین مسکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است و در بخش مسکن مهر تا به حال ۷۰ هزار میلیارد ریال از طریق بانک‌های مسکن کشور تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که ۶۰ هزار میلیارد ریال آن نیز باید از طریق بانک‌های دیگر تأمین شود.
در ادامه مدیرعامل شعب بانک‌های مسکن استان قزوین اظهار داشت: برای ساخت ۳ هزار واحد مسکن روستایی ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
اسداله نداف افزود: همچنین برای ساخت ۷ هزار مسکن روستایی در استان ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وی خواستار بازپرداخت تسهیلات مسکن روستایی استان شد.
در ادامه این دیدار استاندار قزوین گفت: استان قزوین از لحاظ وصول مطالبات بانکی از استان‌های دیگر بهتر است.
احمد عجم با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین بخش مسکن و بانک‌ها در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: استان در خصوص اجرای پروژه مسکن مهر از لحاظ کیفیت رتبه نخست و از لحاظ پیشرفت رتبه پنجم را داراست ولی شواهد حاکی از این است که از نظر کیفیت نیز رتبه بالاتری را در کشور دارا هستیم.
وی خواستار افزایش برخی اختیارات در بخش پرداخت اعتبارات مسکن در استان شد و افزود: تا پایان سال جاری ۲ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.
استاندار قزوین خواستار مشارکت برای ارتقاء تولید قطعات ساختمانی در استان شد.

    نظرات