پیام تبریک مدیرعامل و مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به...

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان و مشاور مدیرعامل شرکت با صدور پیام‌هایی جداگانه سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای هرمزگان، در پیام تبریک دکتر هوشنگ ملایی است:

فرارسیدن سالروز میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده را به تک تک ‏شما که همت بلندتان همواره آمیخته با تعهد، اخلاص، تلاش، تخصص و شور و شعور اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت ‏عرض می‌کنم.‏ همگان نیک می‌دانند که نقش‌آفرینی جوانان این مرز و بوم در تاریخ پرافتخار کشورمان از دورانی که پیروزی شکوهمند ‏انقلاب اسلامی رقم خورد تا هنگامه دوران دفاع مقدس که پیروزی بزرگ نظامی ایرانیان شکل گرفت به منصه ظهور رسیده است.‏

جوانان ایران اسلامی با پشتوانه عظیم معنوی از توکل بر نیروی لایزال الهی و با بهره‌مندی از اندیشه‌های معمار ‏کبیر انقلاب اسلامی سپس منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، هسته‌ای، صنعتی و ...توانمندی خود را در جهان به مرحله بروز و ظهور رسانده‌‌اند. در سالی که با عنوان«جهش تولید» از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نامگذاری شده است به لطف خدا و ‏تلاش مردم و مسئولان با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و به تدبیر دولت بیش از گذشته بسترها و زمینه‌های مشارکت ‏جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف به وجود خواهد آمد.

آنچه مسلم است جوانان ایرانی با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش همچنان قله‌های رفیع را تسخیرخواهند کرد و ‏با عنایت به توانمندی‌هایی که به اثبات رسانده‌اند شکوه بیش از پیش را برای ایران عزیز در جهان به ارمغان ‏خواهند آورد.

هوشنگ ملایی

مدیرعامل آب منطقه‌ای هرمزگان

مشاور جوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان نیز در پیام خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوان زمینه ساز تحول و شکوفایی یک جامعه است و جامعه ای که جوانان آن خلاق، با نشاط و امید به فرداهای روشن، به صورت تلاشگر و جهادگونه برنامه ریزی و اقدام کنند، یقیناً در عرصه های مختلف در اوج قله های تعالی قرار می گیرند.

اینجانب میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان بویژه جوانان شرکت آب منطقه ای هرمزگان که در این روزهای سخت، بیش از هر زمان دیگر برای حفظ سلامت و ارائه خدمت به مردمان دیارشان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، تبریک عرض می نمایم.

محمدامین طبسی

مشاور جوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات