انجام ۴۵ ماموریت توسط آتش نشانی در پی بارش باران بهاری در مشهد

انجام ۴۵ ماموریت توسط آتش نشانی در پی بارش باران بهاری در مشهد

انجام ۴۵ ماموریت توسط آتش نشانی در پی بارش باران بهاری در مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از برقراری بیش از یک هزار و ۵۰۰ تماس طی ۱۳ ساعت گذشته با سامانه ۱۲۵ و انجام ۴۵ عملیات امدادی توسط آتش نشانان مستقر در ۵۰ ایستگاه عملیاتی در پی بارش شدید باران عصر امروز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه در شهر مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی با بیان این مطلب گفت: از ساعت ۸ بامداد امروز تا ساعت ۲۱ امشب بیش از ۱۵۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ بر قرار شد که در برخی از این تماس ها مشاوره های لازم توسط کارشناسان مرکز فرماندهی به شهروندان در خصوص بارش باران ارائه شد و برخی از این تماس‌ها منجر به انجام ۴۵ ماموریت امدادی مرتبط با بارندگی، توسط نجاتگران و آتش‌نشانان در سطح شهر مشهد گردید.
وی افزود: مجموع این ماموریت‌ها شامل ۱۴ مورد رفع آبگرفتگی داخل منازل و مجتمع های مسکونی به خاطر پس زدگی فاضلاب شهری، مسدود شدن ناودانی بر روی پشت بام ها و تراس منازل، پرشدن چاه های داخل منازل ۱۹ مورد سقوط درختان در داخل حیاط منازل بر روی دیوار و یا خودروها بوده است.
عزیزی ادامه داد: همچنین در این مدت آتش نشانان ۱۲ مورد عملیات ایمن سازی و بازدید از چاه ها و اسکلت ساختمان هاو دیوارهای خطری درداخل منازل شهروندان را انجام داده و توصیه های لازم را به مالکان ارائه کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هیچ یک از این حوادث، خسارات جانی نداشتیم و همچنان آتش‌نشانان در تمامی ایستگاه های عملیاتی سطح شهر در آماده‌باش کامل برای امداد رسانی به شهروندان به سر می برند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات