آزاد سازی تصرفات ایجاد شده در بستر و حریم رودخانه های شهرستان...

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی گفت: با اخذ دستور قضایی تصرفات ایجاد شده در بستر و حریم رودخانه های شهرستان گرمی آزاد سازی شد.

مهندس رضا بدرزاده افزود: در پی گشت و بازرسی های بعمل آمده از منابع آبی منطقه و گزارش یک مورد دخل و تصرف در بستر یکی از رودخانه های شهرستان، برای تعیین میزان تصرفات،کروکی و مختصات محل تصرف شده بر روی نقشه حریم و بستر منابع آبی مذکور جانمایی گردید و مشخص شد اراضی تصرف شده کاملا در بستر رودخانه واقع گردیده است.

وی اظهار داشت: در راستای عمل به وظیفه سازمانی و در جهت حفظ حقوق بیت المال بلافاصله اخطاریه های لازم بر اساس تبصره ی ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب صادر گردید متاسفانه فرد خاطی در تخلیه اراضی دولتی تصرف شده استنکاف نمود که با اخذ دستور قضایی و با حضور مامورین محترم انتظامی نسبت به آزادسازی اراضی تصرف شده اقدام گردید .

مهندس بدرزاده میزان اراضی آزاد شده را حدود ۵۰۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: در راستای حفاظت از منابع آبی، برنامه ریزی های لازم تدوین شده تا اکیپ های گشت و بازرسی بطور منظم منابع آبی منطقه را اعم از سد و شبکه، رودخانه ها و مسیل ها و حریم آنها را بدقت مورد پایش قرار دهند و در صورت هر گونه تصرف به حریم منابع آبی، فورا اقدام نمایند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی در پایان از همراهی و همکاری مراجع قضایی شهرستان گرمی و انگوت و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی و همچنین همکاری خوب نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات