وظیفه خود می دانیم در کنار مردم باشیم/طرح و اجرای 300 پروژه در شش ماهه دوم سال 98

وظیفه خود می دانیم در کنار مردم باشیم/طرح و اجرای 300 پروژه در شش ماهه دوم سال 98

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران، صبح امروز در جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری  با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری یک تیم منسجم برای خدمت به مردم هستند، افزود: دوره های خدمتی تمام می شود اما آنچه باقی می ماند، کارکردهاست که امیدواریم یادگارهای خوبی از ما باقی بماند.

عباس رجبی یادآورد شد: با شروع بکار بنده در سمت شهردار، توالی اتفاقات بزرگ از جمله بحث انتخابات و شیوع کرونا در کنار شرایط نامساعد اقتصادی، فعالیت های شهری را با چالش هایی مواجه نمود مع الوصف شهرداری ساری ضمن انجام امور جاری، چند پروژه شاخص نیز اجرا کرد.

وی گفت: ساماندهی بلوار کشاورز، اتمام پروژه بارک بانوان، پارک رسالت و آسفالت معابر از جمله این پروژه ها می باشند ضمن اینکه فاز سوم پروژه میدان ابن شهرآشوب نیز تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.


شهردار ساری تصریح کرد: شهرداری در این مدت قریب به 300 طرح و پروژه اجرا کرد که به عنوان نمونه ادامه بازگشایی پروژه پل تا پل، کار کوچکی نبود در حالی که بیش از نیمی از مسیر بازگشایی شد.

وی با اعلام اینکه 40 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران نیز در همین مدت پرداخت شده، خاطرنشان کرد: خیلی از شهرداری ها در پرداخت حقوق اسفندماه با مشکل مواجه شدند ولی شهرداری ساری خوشبختانه از عهده این کار برآمد در حالی که شش هزار نیرو دارد.

رجبی با تأکید بر اینکه در کنار مردم بودن را وظیفه خود می دانیم، افزود: از ابتدای بروز بحران کرونا در صحنه حضور فعال داشتیم و به حفظ سلامت شهروندان عزیز کمک کردیم و در عین حال کارهای شهر را نیز رها نکردیم.

وی گفت: بسیاری از کارهای خدماتی و عمرانی شهر مثل بازپیرایی میدان امام (ره)، گل کاری سطح شهر و جانمایی المان ها را با درون سپاری و کم ترین هزینه صورت دادیم.

شهردار ساری تصریح کرد: ساری مرکز استان هست و باید از توجه ویژه ی نمایندگی دولت یعنی استانداری برخوردار باشد انتظار این هست آقای استاندار نیز با توجه به تفاوت و تمایز مرکز استان نسبت به دیگر شهرها این نگاه ویژه را عملیاتی کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات