سلامتی شهروندان به خصوص پاکبانان از اولویت های اصلی شهرداری تبریز است

سلامتی شهروندان به خصوص پاکبانان از اولویت های اصلی شهرداری تبریز است

به گزارش شهریار، محمدحسین حسن‌زاده، مدیر کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه اولین اولویت ستاد، مجموعه شهرداری است اظهار داشت: نیروهای خدماتی شهرداری و نیروهای میادین در خط مقدم هستند وارتباط مستقیم با این بحران دارند که ایمن‌سازی پاکبانان شهر از وظایف ما است.

او عملکرد غسالخانه ها را قابل تقدیر و مناسب دانست و گفت: هیچ مشکلی در شهرداری از نظر تدفین اموات وجود ندارد و اگر مشکلات اولیه جزئی پیش آمده بود به طور کامل رفع شده است.

حسن زاده تشریح کرد: در صورت وجود ضعف در مناطق، اطلاع رسانی بر عهده مسئولین است که اگر مطرح شود قطعا حل خواهد شد و ما باید از حداکثر ظرفیت های شهرداری برای عملیات ضد عفونی استفاده کنیم و در این راستا جهت ارتقاء کیفیت و کمیت لازم است تمام مناطق با ستاد پیشگیری کرونا همکاری و تعامل تمام عیار داشته باشند.

وی با بیان اینکه تهیه ماسک و لباس های مخصوص ضد عفونی جهت استفاده همکاران به عهده خود مناطق است، تصریح کرد: سلامتی شهروندان به خصوص پارکبانان که همانند پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند از اولویت های  اصلی ما است و باید دست به دست هم با اتحاد و همدلی جهت حل این بحران تلاش کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات