تکمیل فاز اول پست 400 کیلو ولت شهید هاشمی اهواز/ افزایش بیش از هزار و 500 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه

تکمیل فاز اول پست 400 کیلو ولت شهید هاشمی اهواز/ افزایش بیش از هزار و 500 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه فاز اول پست 400 کیلو ولت شهید هاشمی اهواز تکمیل و به پایان رسید؛ گفت: در سال نود و هشت، هزار و 574 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت اضافه شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ اظهار داشت: فاز اول پست 400 کیلو ولت شهید هاشمی 315 مگاولت آمپر ظرفیت داشته و باعث افزایش پایداری در پست های فوق توزیع ناحیه اهواز می شود.
وی ارزش سرمایه گذاری این پروژه را 307 میلیارد ریال اعلام و افزود: با تکمیل فاز اول این پست شبکه انتقال توسعه پیدا کرده و باعث افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش محدودیت و احتمال خاموشی ها در ناحیه اهواز می شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان توسعه پست های 400 کیلو ولت در خوزستان را یکی از اهداف این شرکت معرفی و بیان کرد: فاز دوم این پست نیز در آینده تکمیل و وارد مدار می شود تا علاوه بر افزایش پایداری شبکه برق، قابلیت مانور و تبادل انرژی در شبکه نیز افزایش پیدا کند.
دشت بزرگ تاکید کرد: در سال 98 علاوه بر بهینه سازی و نگهداری شبکه در بخش توسعه 14.4 مگاوار بانک خازنی و هزار 574 مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.
وی گفت: در همین بازه زمانی 159 کیلومتر مدار خط و 134 کیلومتر هادی پرظرفیت نیز به شبکه برق این شرکت افزوده شد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات