تداوم اجرای پروژه  ورودی جدید تفرجگاه ائل باغی (پارک خانواده) تبریز

تداوم اجرای پروژه ورودی جدید تفرجگاه ائل باغی (پارک خانواده) تبریز

به گزارش شهریار، نسیانی شهردار منطقه۹ در این بازدید، با اشاره به اهداف اجرای این پروژه  گفت: این پروژه تحت نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ و با هدف ایجاد ورودی جدید برای ائل باغی از سمت ائل گلی و نیز احداث پارکینگ (در فاز بعدی پروژه) جهت رفاه شهروندان و گردشگران در حال اجرا می باشد.

وی ابراز داشت: طول این مسیر تا ابتدای پارکینگ، حدود ۶۲۰ متر می باشد که در دو باند رفت و برگشت، به عرض تقریبی ۱۸ متر اجرا می گردد.

شهردار منطقه۹ تصریح کرد: تفرجگاه  ائل باغی با ۲۳۰ هکتار مساحت، محل بسیار مناسبی برای پیاده روی و تفریح سالم شهروندان می باشد که به دلیل استقبال حداکثری خانواده ها، اجرای پروژه ورودی جدید در این محل جزو اولویت های کاری این شهرداری می باشد.

پاکسازی، شستشو و لایروبی برکه، گلکاری گسترده و هرس درختان، جمع آوری نخاله ها و پاکسازی مسیرها، نظافت و رسیدگی به آبنماهای موجود، رنگ آمیزی و رفع فرسودگی صندلی ها، ترمیم جداول مسیرهای مختلف این تفرجگاه،  اصلاح شبکه ی روشنائی پارک و...، از جمله ی اقداماتی است که با تلاش بی وقفه در حال انجام و تکمیل می باشد.

گفتنی است نسیانی شهردار منطقه۹، در بازدیدهای مستمرخود از این تفرجگاه، ضمن بررسی آخرین وضعیت ساماندهی و آماده سازی آن، دستورات لازم را ارائه می نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات