مستاجران املاک شهرداری ساری در پارک ها تا 2 ماه از پرداخت اجاره معاف شدند

مستاجران املاک شهرداری ساری در پارک ها تا 2 ماه از پرداخت اجاره معاف شدند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عین الله احمدی رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مرکز مازندران ، در مصاحبه تلفنی با برنامه "افق روشن" در سیمای طبرستان ، به شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه این سازمان با این ویروس اشاره کرد و گفت: در آغازین روزهای سال نو سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری  با ایجاد فضای سبز و با هدف نشاط میان شهروندان ساروی به استقبال نوروز 99 رفت.

وی توسعه فضای سبز ، گلکاری و نهالکاری و نصب المان های متنوع نوروزی را از اقدامات مهم کارکنان پرتلاش این سازمان در جهت ایجاد فضای پرنشاط عنوان کرد و افزود: اما بنا به دستورالعمل شهرداری و رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط فعلی از ورود شهروندان به پارک ها و بوستان های این شهر معذوریم.

احمدی گفت:  بر اساس ابلاغیه ای که از سوی شهردار ساری برای قطع زنجیره ویروس کرونا صادر شد تمامی پارک های تفریحی و توریستی شهر ساری تا زمان مهار این بیماری تعطیل شده است بنابراین لازم است مردم تا مدتی از آمدن به بوستان های سطح شهر پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه  مردم مراقبت بیشتری در خصوص مسائل بهداشتی داشته باشند تا این بیماری در سطح شهر و کشور کنترل شود افزود: با پشت سر گذاشتن این بیماری ، کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری با قدرت بیشتر  در راستای  شادابی و پویایی شهروندان گام بر خواهند داشت.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری تاکید کرد: حسب دستور عباس رجبی شهردار ساری، مستاجران املاک متعلق به شهرداری در پارک ها تا 2 ماه دیگر از پرداخت اجاره بها معاف هستند.

احمدی با بیان اینکه بهترین راه مقابله و شکست ویروس کرونا در خانه ماندن است،که اگر این امر محقق شود شادی و نشاط به زندگی ها بر خواهد گشت از مردم خواست تا کنترل کامل این بیماری کمپین " در خانه بمانیم" را در جهت حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان جدی بگیرند.

وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری اقدامات پیشگیرانه نظیر ضد عفونی تمامی پارکها ، بوستانها  اعم از محوطه ، ست های ورزشی ، نیمکت ها و سرویس های بهداشتی ،  به منظور حفظ سلامت شهروندان را تا مهار این ویروس بصورت مستمر انجام خواهد داد.

گفتنی است ،شهر ساری از  31 پارک برخوردار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات