مدیر امور منابع آب شهریار منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران مدیر جدید امور منابع آب شهریار منصوب و با حضور معاون حفاظت و بهره برداری مدیر این امور معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمدعلی قربانیان" در آیین تودیع و معارفه مدیر امور منابع آب شهریار با بیان اینکه تغییر و تحول در هر سازمانی موجب افزایش بهره وری و پویایی آن سازمان می شود گفت: طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در امور منابع آب شهریار در جهت صیانت از منابع آب سطحی و زیرزمینی صورت گرفته است که امیدواریم این اقدامات با قدرت بیشتری در دوران مدیریت جدید این امور ادامه یابد.

همچنین "محمدرضا گیتی پژوه" مدیر جدید امور منابع آب شهریار در خصوص ضرورت همکاری و تلاش بیشتر برای پیشبرد فعالیت ها و تحقق اهداف تعیین شده تاکید کرد.

در ادامه غلامعلی بیدختی مدیر پیشین امور منابع آب شهریار ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در دوران تصدی مسئولیت از کلیه همکاران خود تشکر کرد.

در پایان نیز معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران حکم انتصاب محمدرضا گیتی پژوه به عنوان مدیر امور منابع آب شهریار اهدا و از زحمات غلامعلی بیدختی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات