پویش رحمت متشکل از خیرین و معتمدین است/دعوت از تمام آحاد جامعه برای پیوستن به پویش رحمت

پویش رحمت متشکل از خیرین و معتمدین است/دعوت از تمام آحاد جامعه برای پیوستن به پویش رحمت

به گزارش شهریار، سعید جلالی در گفتگو با بخش خبری شبکه تلویزیونی سهند اظهار داشت: این پویش کوتاه مدت بوده و هدف آن مقابله با آثار اقتصادی ناشی از بیماری کرونا است.

جلالی از شناسایی ۱۱ هزارو ۲۰۰ خانوار در این پویش خبر داد و افزود: پس از این مرحله، خانوارها توسط انجمن اسلامی مناطق ۱۶ گانه شناسایی و راست آزمایی توسط موسساتی که اطلاعاتی از آنها دارند داده می شوند و اگر پاسخ منفی بود و این خانوارها تحت پوشش هیچ موسسه و نهادی نبودند، تحت پوشش این پویش قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: تخمین می زنیم تعداد این خانوارها به ۲۰ هزار خانوار نیز برسد که خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۱۱۲۷۵۰ بانک پاسارگاد واریز کنند و از این طریق از این پویش حمایت کنند.

این خیر نام آشنای تبریزی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در قالب غیرنقدی و بسته‌های ارزاق کامل به دست خانوارها می‌رسد.

جلالی ادامه داد: پیام من چه ایرانیان مقیم خارج از کشور و چه تبریزی های مقیم مرکز و تمام آحاد جامعه حمایت از این پویش است چرا که منویات ما مبنی بر نیل به مقام رفیع رضایت خداوند است و هیچ گونه وابستگی دولتی نداریم.

عضو هیات امنای پویش رحمت در پایان یادآور شد: خوشبختانه امام جمعه محترم تبریز از این حرکت حمایت کرده اند که به حمایت ایشان و مردم دلگرم و امیدوار شده ایم چرا که چیزی که برای ما اهمیت فراوانی داشت درگیر شدن تمامی آحاد جامعه در این پویش بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات