پروتکل‌های بهداشتی برای کفن و دفن متوفیان کرونا از اولین مورد رعایت می‌شود/ قدردانی از مدافعان خاموش

پروتکل‌های بهداشتی برای کفن و دفن متوفیان کرونا از اولین مورد رعایت می‌شود/ قدردانی از مدافعان خاموش

به گزارش شهریار، مراسم تجلیل از مدافعان خاموش به همت سازمان آرامستان های شهرداری تبریز و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز برگزار و از کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری که در امر کفن و دفن متوفیان کرونایی فعالیت دارند، قدردانی شد.

ایرج شهین باهر در این مراسم گفت: کفن و دفن اموات کرونایی یکی از موضوعات مهم و دشوار ماه های اخیر بود که سازمان آرامستان های شهرداری تبریز و نیروهای فعال در موضوع کفن و دفن از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا پای کار بودند و هرگز به خاطر خطرات این ویروس دست از کار نکشیدند.

شهردار تبریز افزود: با تلاش نیروهای سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در امر کفن و دفن اموات کرونایی پیش نیامده و با رعایت تمامی پروتکل ها، کفن و دفن متوفیان انجام می شود.

او با اشاره به اینکه در شهر تبریز پروتکل های لازم بهداشتی در خصوص اموات کرونایی رعایت می شود، ادامه داد: این تلاش ها در شرایطی است که امروز مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی از تبریز به نیکی نام بردند.

ایرج شهین باهر افزود: افراد فداکار و از خودگذشته در این روزهای سخت مشخص می شوند و دیدیم که در تبریز برخلاف برخی از کلان شهرها، مدافعان خاموش از اولین روزها، فعال بودند و دست از کار نکشیدند و ترک پست هم انجام نشد.

گفتنی است در این مراسم سردار شاکری رییس دفتر آستان قدس رضوی در استان نیز در سخنان کوتاهی از تلاش های نیروهای کفن و دفن سازمان آرامستان های شهرداری تبریز قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات