در سال گذشته 269 کارگاه غیرمجاز جمع‌آوری زباله پلمب شده است

توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان؛

در سال گذشته 269 کارگاه غیرمجاز جمع‌آوری زباله پلمب شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان از پلمب 269 کارگاه غیرمجاز جمع‌آوری زباله در سال گذشته در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، علیرضا ریاضی با بیان این‌که 4100 اخطار برای خودروهای حمل پسماند خشک و متصدیان کارگاه‌های بازیافت صادر شده است، به اجرای طرح تفکیک از مبدأ اشاره کرد و گفت: 46 هزار و 709 کیلوگرم پسماند خشک، از درِ منازل جمع‌آوری شده است.

وی افزود: هم‌چنین در زمینۀ تفکیک از مبدأ، آموزش‌های لازم به تعدادی از شهروندان ارایه شده است و این اقدام در سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت.

ریاضی به حمل و تخلیۀ 97 هزار و 374 تن خاک‌ونخالۀ ساختمانی اشاره کرد و گفت: حدود 100 میلیون و 707 هزار کیلوگرم زباله نیز در سال گذشته در شهر کرمان جمع‌آوری و به شکل اصولی دفن شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان ازجمله اقدامات سال گذشته را حفر ترانشه جهت دفن زباله‌های عفونی و خانگی در جای مناسب و قابل تأیید محیط زیست ذکر کرد و گفت: بخشی ازجاده کوهپایه نیز از وجود زباله، پاک‌سازی شده است.

ریاضی افزود: هم‌چنین 4006 قلاده سگ در سال گذشته جمع‌آوری شده است؛ ضمن این‌که ورودی پناهگاه سگ‌های بدون صاحب، دیوارچینی و بتن‌ریزی و محوطه پناهگاه نیز، فنس‌کشی شده است.

وی از نصب دکل در سایت لندفیل (پناهگاه سگ‌ها) برای نصب دوربین مدار بسته و نصب باسکول جدید درورودی این سایت خبر داد و گفت: تابلوهای هشداردهنده نیز در مسیر جاده منتهی به پناهگاه سگ‌های بدون صاحب، نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات