پل همسان کابلی تبریز از پروژه های برجسته ترافیکی است

پل همسان کابلی تبریز از پروژه های برجسته ترافیکی است

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز شهردار منطقه۲ در حاشیه بازدید ایرج شهین باهر شهردار تبریز و بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری از روند احداث پل همسان کابلی در تشریح تاثیرگذاری پل همسان کابلی در روان سازی عبور و مرور شهری گفت: این پل از پروژه های برجسته ترافیکی و شهرسازی شهرداری منطقه ۲ بشمار می آید که تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی، ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به روند تسریع عملیات اجرائی پل همسان کابلی تبریز گفت: نه تنها مشکلات مربوط به فصل زمستان نتوانست اجرای این پروژه را متوقف کند حتی مسائل مربوط به ویروس کرونا نیز نتوانست از سرعت احداث این پروژه بکاهد.

شهردار منطقه ۲ تبریز درباره تاثیر پل همسان کابلی در تردد شهری از طریق شهرک های پرجمعیت واقع در حوزه این منطقه نیز توضیحاتی ارائه کرد.

وی اظهار داشت: شهروندان ساکن در شهرک های اقماری بسیاری که به نوعی منتهی به مسیر جاده ائل گلی هستند و در حوزه این منطقه واقعند از جمله اهالی شهرک پرواز و گلشهر، رجائی شهر و ویلاشهر و... نیز می توانند با عبور از پل همسان کابلی بدون ترافیک در کوتاه ترین زمان ممکن به مرکز شهر دست یابند.

خوشنواز همچنین استفاده شهروندان از مسیرهای ۳۵ متری سینا، خیام و... را از طریق پل همسان کابلی که از مسیر جاده ائل گلی به مقابل راهنمائی متصل می شود؛ به سهولت و بدون ترافیک عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات