آغاز کمپین جمع آوری کمک های مردمی جهت حمایت از نیازمندان جامعه/ ناوگان اتوبوسرانی ارومیه آغاز به کار کرد

آغاز کمپین جمع آوری کمک های مردمی جهت حمایت از نیازمندان جامعه/ ناوگان اتوبوسرانی ارومیه آغاز به کار کرد

شهردار ارومیه گفت:  کمپین جمع آوری کمک های مردمی جهت حمایت از نیازمندان جامعه آغاز شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به دستگیری از نیازمندان، بیان کرد:  در این مقطع و همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهترین حرکت آن است که از نیازمندان طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگیری و حمایت کرد.

وی ادامه داد:  در اردیبهشت ماه نیز توزیع بسته های حمایتی برای  نیازمندان توسط قرارگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) آغاز می شود.

حضرت پور از آغاز کمپین جمع آوری کمکهای مردمی(نقدی) جهت حمایت از نیازمندان جامعه خبر داد و عنوان کرد: کمپینی در راستای حمایت و دستگیری از نیازمندان راه اندازی و جلساتی با خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این باره تشکیل می شود.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه از امروز بخشی از فعالیت ها آغاز شده  اما از مردم درخواست داریم جهت شکست کرونا همچنان با رعایت توصیه های بهداشتی ورعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمعات در خانه بمانند.

شهردار ارومیه با اشاره به فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از امروز، اظهار کرد:  از امروز ناوگان اتوبوسرانی با رعایت موارد بهداشتی از سوی رانندگان به تناسب ظرفیت اتوبوس اقدام به سوار کردن مسافر اقدام خواهد کرد و همچنین ضدعفونی ناوگان تداوم دارد و از شهوندان نیز درخواست داریم از کارت بلیط الکترونیک استفاده کنند.

وی بیان کرد: ناوگان تاکسیرانی نیز با  رعایت موارد بهداشتی و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها ۲ نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات