تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا/ تا عادی شدن شرایط این اقدامات ادامه دارد

تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا/ تا عادی شدن شرایط این اقدامات ادامه دارد

معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان اقدامات انجام شده واحدهای پشتیبانی این شرکت برای مقابله با شیوع کرونا ویروس را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ مهدی باسطی نیا گفت: از همان روزهای اولیه شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس با دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE جلساتی تشکیل و پس از برنامه ریزی های صورت گرفته، انجام اقدامات اجرایی در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: تهیه و توزیع ماسک و دستکش یکبار مصرف بین همکاران، تهیه الکل طبی و مواد ضدعفونی کننده ( آب ژاول ) تهیه لباس های مخصوص، ضدعفونی و گندزدایی کلیه ساختمان های اداری و حوزه های ستادی و عملیاتی با استفاده از ماشین آلات ، تهیه تب سنج دیجیتال و قرار دادن آن در اختیار واحد حراست شرکت به جهت کنترل ورودی ها و همچنین ضد عفونی کردن خودروهای شرکتی و استیجاری ستادی و نواحی به صورت ویژه از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.
معاون مالی و امور پشتیبانی ضمن بیان مشکلات و محدودیت های پیش آمده در تهیه ملزومات و مواد ضدعفونی کننده در شرایط کنونی با اشاره به نصب مواد ضدعفونی کننده در تمام طبقات ساختمان های اداری و محل تردد همکاران؛ ادامه داد: ضدعفونی کردن تمام سطوح و وسایل اداری از جمله شیرآلات، دستگیره درب ها و وسائط نقلیه نیز به صورت مستمر در حال انجام است و این اقدامات تا عادی شدن شرایط و عبور از بحران ادامه خواهد داشت.
باسطی نیا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از انتقال و شیوع بیماری کرونا؛ افزود: واحدهای پشتیبانی شرکت از جمله امور ترابری و امور مهندسی و خدمات عمومی ، اقدامات شایسته ای را در این زمینه انجام داده اند.
وی تاکید کرد: در راستای تعهد به مسئولیت اجتماعی برخی از مراکز نظامی و راهنمایی رانندگی نیز گندزدایی و ضدعفونی شده است.
معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: در کنار انجام وظایف محوله، مقابله با ویروس و ضدعفونی کردن نقاط مختلف شرکت برای حفظ سلامتی کارکنان پیوسته انجام خواهد شد و امیدواریم با یاری خداوند متعال و با همکاری کلیه نیروهای شرکت، خطر این ویروس برطرف گردد.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات