حال 21 محيط‌بان كرونايي مساعد است

حال 21 محيط‌بان كرونايي مساعد است

فرمانده يگان حفاظت محيط‌زيست گفت: گزارش‌ها نشان مي‌دهد كه 21 محيط‌بان به ويروس كرونا مبتلا شده‌اند اما خوشبختانه شرايط جسماني آنها مساعد است.

به گزارش«پارما» جمشيد محبت خاني روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار محيط زيست ايرنا افزود: همزمان با شيوع ويروس كرونا، ستادي متشكل از كميته هاي مختلف در سازمان حفاظت محيط زيست تشكيل شد كه كميته حوزه محيط باني آن بر عهده يگان حفاظت محيط زيست بود كه بر اين اساس دستورالعملي در راستاي كنترل و مقابله با اين ويروس را براي محيط بانان تهيه و به استان ها ابلاغ كرديم.

وي اظهار داشت: گزارش ها نشان داد كه ابتدا 10 محيط بان، سپس 16 و اكنون 21 محيط بان به ويروس كرونا مبتلا شده اند اما حال آنها خوب است، البته بسياري از محيط بانان در مناطقي دور افتاده خدمت مي كنند از اين رو به رسانه ملي و حتي اينترنت دسترسي ندارند بنابراين تا حدود زيادي با ملاحظات بهداشتي اين روزها آشنا نيستند اما تمام تلاش خود را به كار مي بنديم كه آمار مبتلايان افزايش نيابد.

محبت خاني تاكيد كرد: البته چون محيط بانان در فضاي طبيعي رفت و آمد دارند از اين رو ممكن است محيط آلوده باشد و اين آلودگي از منطقه اي به منطقه ديگر سرايت كند از اين رو رعايت اصول بهداشتي الزامي است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات