1500 بسته سرگرمی ویژه کودکان مناطق کم‌برخوردار  ...

1500 بسته سرگرمی ویژه کودکان مناطق کم‌برخوردار ...

1500 بسته سرگرمی ویژه کودکان مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی، روز گذشته از مراحل نخست اجرای طرح «مهربانی کودکانه» بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از اقدامی که ویژه ساکنان مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد درنظر گرفته شده است، اظهارکرد: بسته‌های فرهنگی درنظر گرفته شده شامل وسایل آموزشی و سرگرمی است تا بتوان از این طریق گامی تاثیرگذار در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان برداشت؛ کودکانی که این روزها باید در خانه بمانند و مدارس نیز تعطیل هستند.

اصولی افزود: در کنار تنوع‌بخشی و پرکردن اوقات فراغت، موضوعات آموزش فرهنگ شهروندی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس تاکید کرد: در کنار بحث‌های مبارزه‌ای و مقابله با شیوع ویروس کرونا، در زمینه روح و روان کودکان نیز باید متمرکز شویم؛ چراکه آینده‌سازان کشور هستند و باید به آنها بیش از پیش توجه شود.

وی در ادامه گفت: 1500 بسته سرگرمی آماده شده که از 23 فروردین‌ماه در محلات هدف توزیع می‌شود.

اصولی در ادامه از عموم شهروندان و مدیران فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی خواست تا به این حوزه بیشتر بپردازند و گفت: فرهنگسرای کودک و آینده و معاونت اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد آماده دریافت کمک‌های همشهریان عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک و نقش‌آفرینی همه خیرین، تشکل‌های مردم‌نهاد و آحاد مردم، شرایط بهتری را برای کودکان مناطق کم‌برخوردار شهرمان که از امکانات کمتری برخوردار هستند، فراهم آوریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات