بیش از 3 هزار متر از معابر منطقه دو قزوین جدول‌گذاری شده است

بیش از 3 هزار متر از معابر منطقه دو قزوین جدول‌گذاری شده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: منطقه دو شهرداری قزوین در سال 98 با توجه به اهمیت سیمای شهری و بهبود فضای شهری نگاه ویژه ای به ترمیم یا نصب جداول، دریچه ها، پل فلزی، دال بتنی و غیره داشته است.

وی افزود: در یکی از این موارد که موضوع ترمیم یا نصب جداول را شامل می شود در سال گذشته سه هزار و 167 متر ترمیم یا نصب جداول در منطقه دو شهرداری قزوین انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس این آمار یک هزار و 283 متر از این رقم مربوط به ناحیه شهری آزادگان و یک هزار و 884 متر هم مربوط به ناحیه شهری شهید بابایی قزوین می شود که براساس نیاز و بنا به اعلام کارشناسان اجرایی منطقه دو انجام شده است.

فدایی فر خاطرنشان کرد: منطقه دو شهرداری قزوین تمام تمرکز و حساسیت خود را برای افزایش رفاه، آسایش و رضایت شهروندی اعمال کرده است و امیدواریم که این مسیر را به درستی و با کمک و همراهی مردم و شهروندان تا انتها ادامه بدهیم.

وی گفت: منطقه دو شهرداری قزوین به صورت سالانه و ماهانه اقدامات مختلفی را در زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سایر خدمات مختلف انجام می دهد که سعی می شود به بهترین نحو ممکن گزارش این اقدامات به سمع و نظر مردم این منطقه برسد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات