سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین برای مقابله با کرونا به صورت آماده‌باش است

سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین برای مقابله با کرونا به صورت آماده‌باش است

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین؛ محمدحسینی با تاکید بر ادامه فعالیت‌های مبارزه با کرونا توسط این سازمان بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع حمل و نقل در انتقال ویروس کرونا، ضدعفونی کامل ناوگان عمومی سواری کرایه خط قزوین به تهران، قزوین به بوئین زهرا، قزوین به خاکعلی، قزوین به تاکستان، قزوین به زنجان، همدان و ابهر، قزوین به گیلان، قزوین به رجائی دشت و معلم کلایه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در راستای سلامتی مسافران ضدعفونی کامل پایانه مسافربری آزادگان، غرب، بوئین‌زهرا، الموت شرقی و الموت غربی همچنان ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در راستای انجام اقدامات مقابله با ویروس کرونا سوخت ناوگان ادارات زیر مجموعه بهداشت و درمان استان در پایانه مسافربری آزادگان تامین می شود.

محمدحسینی گفت: شرکت‌های مسافربری مستقر در میدان دفاع مقدس و تقاطع 22 بهمن ضدعفونی کامل شده است.

وی افزود: پایش و تب‌سنجی مسافران، رانندگان، پرسنل شرکت‌های مسافربری و همه افرادی که در پایانه مسافربری آزادگان حضور پیدا می‌کنند، همچنان انجام می‌شود.

این مسئول گفت: با توجه به بارش باران بهاری همچنین نیروهای این سازمان آماده‌باش هستند تا هیچگونه آبگرفتگی در پایانه‌های مسافربری وجود نداشته باشد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات