برنامه‌ریزی برای از سرگیری عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی...

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل از برنامه‌ریزی برای از سرگیری عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی به ویژه طرح آبگیرهای آب شرب اردبیل از سد اردبیل(یامچی) در این استان خبر داد.

مهندس بهروز پورمهر در حاشیه چهارمین کمیته اضطراری آبرسانی اردبیل که ۲۳ فروردین به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان برخی شرکتها و نماینده مجری آبرسانی اردبیل برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی، عملیات احداث و تکمیل پروژه های آبرسانی اردبیل از امروز علیرغم مشکلات متعدد در تهیه مصالح با آرماتورگذاری پروژه بزرگ شفت اصلی آبگیر سد آغاز شد .

وی با اشاره به مصوبه ی ستاد ملی کرونا مبنی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به‌ منظور حفظ سلامت کارگران و پیمانکاران طرح های عمرانی اضافه کرد: بر این اساس، مصوب شد تا با نظارت و کنترل کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و مشورت با جمعیت هلال احمر اردبیل، عملیات احداث و تکمیل پروژه های آبی استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه با رعایت کامل مقررات و ضوابط بهداشتی از سر گرفته شود.‌ هر چند عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی با همت همکاران، از روزهای نخستین سال جاری آغاز شده است و در صورت رفع موانعی که عمدتاً خارج از اختیارات این شرکت است، با قوت ادامه خواهد یافت .

نماینده مجری آبرسانی اردبیل هم عنوان کرد: نخستین جلسه اضطراری تامین آب شهر اردبیل در شرایط خاص این روزها، دوم فروردین ماه سال جاری با دعوت از عوامل اجرایی برگزار شد تا شرکت آب منطقه ای بتواند در این شرایط، حداکثر تلاش خود را برای تامین آب پایدار بکار گیرد .

دکتر تورج مهدی زاده اظهار امیدواری کرد: در سال ۱۳۹۹ با محوریت تسریع و شفاف سازی امور و عملیات مطالعاتی و اجرایی آبرسانی، مشارکت همه دستگاه های ذیربط جلب این پروژه های حیاتی شود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات