تغسیل و تکفین اموات کرونایی به طور کامل توسط پرسنل سازمان انجام  ...

تغسیل و تکفین اموات کرونایی به طور کامل توسط پرسنل سازمان انجام ...

تغسیل و تکفین اموات کرونایی به طور کامل توسط پرسنل سازمان انجام می‌شود

مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد  با اشاره به همکاری موقت طلاب جهادی در امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی گفت: کلیه امور از اوایل فروردین ماه به طور کامل توسط پرسنل سازمان انجام می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی با بیان این مطلب اظهار کرد: از روزهای آخر اسفند ماه سال گذشته با حضور طلاب جهادی در کنار پرسنل غسال، تغسیل و تکفین اموات شروع شد. بعد از گذشت چند روز و در اوایل فروردین ماه، با توجه به اتمام همکاری با قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر کلیه امور تغسیل و تکفین توسط غسالان سازمان انجام می شود.
وی در خصوص تجهیزات مورد استفاده جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت پرسنل بیان کرد: برای کلیه پرسنل ملزومات لازم اعم از ماسک، دستکش، کلاه، شیلد محافظ و کفش به طور روزانه تهیه و بعد از هر تغسیل، کلیه پرسنل ضدعفونی می‌شوند.
مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد درباره محل تغسیل و تدفین اموات کرونایی خاطرنشان کرد: به جهت رعایت نکات بهداشتی و با تمهیدات در نظر گرفته شده از ابتدای امسال، کلیه اموات کرونایی در آرامستان بهشت رضوان تغسیل و تکفین گردیده و در محل مورد نظر بازماندگان متوفی تدفین انجام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات